Παρασκευή 26 Μαρτίου 2010

THE LAST PIECE / ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΡΟΥΧΟ

For a long time he laid siege to her
and when he found her on the beach
among acquaintances and friends,
he spread his towel beside her,
and as they lay very close, he touched her.
He got lucky
and was somehow surprised
by her immediate response:
she stood up and led him
to a secluded beach.
Remote, they stopped,
and from experience gained from former
love affairs
she knew the heat
she caused when stark naked.
She threw off the final piece
and started going in and out of the water.
She got in and out many times
and flamboyantly,
as if to tell him:
“ You will die adoring me”
_________________________________

Από καιρό την πολιορκούσε
κι όταν τη βρήκε στην αμμουδιά,
ανάμεσα σε γνωστούς και φίλους-
άπλωσε την πετσέτα δίπλα της,
κι όπως ξάπλωναν κοντά, την άγγιξε.
Στάθηκε τυχερός με την άμεση
ανταπόκρισή της: Σηκώθηκε και τον οδήγησε
στο απόκρυφο ακρογιάλι.
Σταμάτησαν απόμερα,
και με την πείρα της στους άνδρες
-γνώριζε την έξαψη που προκαλούσε ολόγυμνη,
πέταξε και το τελευταίο ρούχο από πάνω της
και μπαινόβγαινε στο νερό.
Μπαινόβγαινε πολλές φορές
κι επιδειχτικά, σαν να του έλεγε:
«Θα πεθάνεις από λατρεία για μένα».


Από το βιβλίο "Lovers and Lairs"

9 σχόλια:

ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΑ ΕΠΙΚΑΙΡΑ είπε...

Καλημέρα!
Καλοτάξιδο το νέο ιστολόγιό σας!
Καλώς ορίσατε στη "γειτονιά".

Θοδωρής Βοριάς

Poet είπε...

Αλεξάνδρα μου, τα συγχαρητήριά μου για το ωραίο ιστολόγιό σου και τις πιο θερμές ευχές μου για κάθε προβολή και επιτυχία στον κόσμο του διαδικτύου. Φυσικά, το έχω ήδη προσθέσει στα «αγαπημένα μου» και περιμένω να προβλέψεις κατάλογο των τακτικών αναγνωστών του.

Τόλης Νικηφόρου

Alexandra Bakonika είπε...

Τόλη και Θοδωρή,σας ευχαριστώ από καρδιάς για τις ευχές και τα καλά σας λόγια.
Αλεξάνδρα

Ανδρέας Καρακόκκινος είπε...

Αλεξάντρα μου, πολύ ωραοί το blog σου. Το βάζω τώρα και στο δικό μου. Είμαι σίγουρος ότι θα απολαύσουμε ωραίες αναρτήσεις.

Alexandra Bakonika είπε...

Ανδρέα μου, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και την έμπρακτη συμπαράστασή σου.

Dinos-Art είπε...

Καλώς ήρθες Αλεξάνδρα στον διαδικτυακό χώρο. Πιστεύω ότι θα απολαύσουμε τις όμορφες ποιητικές διαδρομές σου με ένα καινούργιο τρόπο.
Καλή Ανάσταση.

Alexandra Bakonika είπε...

Dinos-Art, θερμά ευχαριστώ, σίγουρα θα απολαύσουμε όμορφες διαδρομές.Καλή ανάσταση.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Καλοσόρισμα στο χάος της διαδυκτιακής σελίδας..
Ευτυχισμένη πλεύση εύχομαι!
Η ποίηση έχει ανάγκη από ιέρειες..
Την καλησπέρα μου!

Alexandra Bakonika είπε...

Ευχαριστώ από καρδιάς για το καλοσώρισμα. Εξαιρετικές οι λέξεις χάος, πλεύση, ιέρειες.
Καλησπέρα.